Radio Televizija Majdanpek - logo Radio Televizija Majdanpek - antene

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com
Poslednja aktivnost: Nikad
Nije prijavljen [Prijavi se ]
Idi Na Dno

Verzija za štampu | Prati ovu temu | Dodaj u omiljene   Postavi novu temu Anketa:
 Strana:  1  ..  4  5  6  7
Autor/ka: Naslov: Ostanite zdravi...
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 10-6-2007 u 18:32 Citiraj i odgovori


Prevarite svoj apetit

Nije potrebno previše truda i znanja da biste stavili svoju potrebu za hranom pod kontrolu.

Doručak bogat proteinima, poput kajgane od dva jajeta, učiniće da budete manje gladni tokom dana, i tokom ostalih obroka unijećete 267 kalorija manje u organizam.

Pokušajte da hranu koja vas najviše privlači kod kuće držite na nedostupnim mjestima.

„Znam koliko su štetni gazirani sokovi i zato ih držim u frižideru koji se nalazi u podrumu. Skoro uvijek me mrzi da silazim do podruma kako bih uzeo jedan, tako da umjesto gaziranih sokova pijem vodu sa česme“, izjavio je psiholog sa univerziteta Kornel Brajan Vansik

Osobe koje spavaju manje od osam sati dnevno doživljavaju hormonalna variranja koja povećavaju apetit.

Istraživanje naučnika pokazalo je da mozak reaguje na ukus mesa u ustima na isti način na koji nos reaguje na prijatan miris. Ukoliko poželite da ponovo jedete, probajte da ukus hrane zamjenite prijatnim mirisom.

Što se više hrane nalazi na vašem tanjiru, sve su šanse da ćete pojesti više. Pokušajte da tražite od konobara da polovinu obilnog obroka zapakuje kako biste tu hranu mogli da pojedete kasnije, kada vam bude potrebnija.

LJudi konzumiraju manje hrane ukoliko se nalaze u dobro osvetljenom restoranu, nego kada jedu u slabije osvetljenom restoranu. Kada jedete pod jačim svjetlom, svjesni ste unosa hrane i činjenice da vas posmatraju i drugi ljudi.

Priča i zabavljanje prijatelja tokom obroka smanjuje vam vrijeme za obrok, tako da će vaš tanjir biti i dalje pun kada drugi završe sa jelom. Kada primjetite da su drugi završili obrok, pokušajte da i vi završite vaš iako je do pola pojeden.

Sjedenje i korištenje pribora prilikom jela smanjuje broj kalorija koje se unose u organizam za 20 odsto.

Započnite ručak sa supom od povrća i takođe ćete smanjiti unos kalorija za 20 odsto.

Pakovanja koja sadrže različite ukuse i boje slatkiša natjeraće vas da probate sve te ukuse.

Ukoliko osobama ponudite deset umjesto sedam šarenih čokoladnih bombona one će pojesti 30 odsto više slatkiša.

Pokušajte da svakodnevno sebi omogućite raznovrsnu ishranu koja nije bogata kalorijama i vještačkim zaslađivačima jer će se to pozitivno odraziti na vaš izgled, čineći da izgledate i do četiri godine mlađe.




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
Ludvika_Lempäälä
Forum Manijak
*****


Avatar


Poruke: 2494
Registrovan/a: 5-6-2007
Lokacija: Finland-Serbia
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ;)

ISP: *.beotel.net

[*] napisana 11-6-2007 u 14:24 Citiraj i odgovori


WOW!
Pogledaj Korisnikov Profil Pošalji e-mail korisniku Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 18-7-2007 u 13:43 Citiraj i odgovori


Obazrivo s rashladivanjem

S klima - uredajem lakše je podneti vrucine. Ovaj "frižider" je odomaceniji u poslovnim prostorijama, stanovima, automobilima... Ali, još uvek je mnogo onih koji ga zloupotrebljavaju i zaboravljaju osnovna pravila: velika razlika u temperaturi unutrašnjeg i spoljnog vazduha šteti zdravlju. Zbog neznanja klima - uredaj je u letnjim mesecima vrlo cesto uzrocnik prehlada, kijavice, upale grla, ždrela i bronhija. Razumljivo, jer ako sa tridesetak stepeni spoljne temperature udete u prostoriju u kojoj je jedva dvadesetak, prehlada je neizbežna. Organizam ne može u kratkom vremenu da se adaptira na naglu promenu temperature, dolazi do šoka što negativno utice na zdravlje. Isto se dogada kada iz hladne prostorije izadete na dnevnu vrelinu.
Zato se savetuje da razlika izmedu spoljne i unutrašnje temperature vazduha ne bude veca od cetiri do pet stepeni. Ako sedite u rashladenoj prostoriji, obucite lakši ogrtac ili džemper, a prilikom izlaska dobro je provesti krace vreme u prostoriji koja se ne rashladuje, kako bi se organizam bar malo adaptirao na nagli skok temperature.
Održavanje i cišcenje klima-uredaja takode je veoma važno. Filter kroz koji izlazi rashladeni vazduh pod pritiskom, ukoliko se ne cisti, može postati gnezdo štetnih mikroorganizama, a neki od njih mogu izazvati i upalu pluca. Zato filter treba menjati, ili ga bar ocistiti, jednom godišnje.




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
Sofija
Forum Manijak
*****




Poruke: 243
Registrovan/a: 16-1-2007
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: vecito zaljubljeno

IP: 91.150.104.*

[*] napisana 29-7-2007 u 13:07 Citiraj i odgovori


Da, istina, par puta sam se prehladila zbog klima-uredjaja.



Live and let'em die
Pogledaj Korisnikov Profil Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Sofija's Yahoo
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 3-12-2007 u 10:13 Citiraj i odgovori


OSTANITE ZDRAVI TOKOM ZIME

Devet sigurnih metoda za jačanje imunološkog sistema

Strah od virusa Nekontrolisano se mažete gelom za sterilisanje ruku i svaki put kada neko kine, okrećete glavu u suprotnom pravcu... Svejedno, svake zime se razbolite. Šta da radite?
Važna je ishrana Pod prevencijom se ne podrazumeva samo izbegavanje klica i virusa. Na vaše zdravlje u velikoj meri utiče način ishrane i izloženost stresu.
Nekoliko stvari koje treba da postanu deo vaših svakodnevnih navika - ne samo da ćete ojačati imunitet, već ćete se osećati mnogo zdravije i veselije.

Vežbajte pametnije: iskoristite svoj potencijal

Svež vazduh Svima nam je lakše da se uvučemo pod toplo ćebe i uživamo na kauču nego da izađemo iz kuće kada je veoma hladno. Međutim, umerene vežbe na svežem vazduhu mogu da učine čuda. Dovoljno je da se prošetate brzim korakom, da trčite ili uradite nekoliko jednostavnih vežbi. I sve to samo nekoliko puta nedeljno. Na taj način stvara se endorfin koji jača imunitet utičući na povećanje broja belih krvnih zrnaca koji su prirodna zaštita od virusa. Nije toliko važno koju vrstu vežbi radite, već samo da one izazovu željeni efekat.
Treba imati mere Potrebno je da se preznojite (dokaz da vaše telo luči endorfin), ali da pazite da se ne preforsirate. Preterano iscrpljivanje organizma može da prouzrokuje lučenje kortizola - hormona stresa koji utiče na smanjenje broja krvnih zrnaca. Ako osećate da vas sve iritira, da ne možete da zaspite uveče ili da ste premoreni posle treninga, treba da radite lakše vežbe ili samo da se prošetate.

Razvedrite se, smejte se glasno

Više belih krvnih zrnaca Smejanje može da vas zaštiti od virusa. Dok se smejete, luče se materije koje pozitivno utiču na vaš organizam. Nedavno sprovedena istraživanja utvrdila su da se kod žena koje su se smejale dok su gledale komediju povećao nivo belih krvnih zrnaca. Smeh pomaže u prevenciji od prehlade, setite se ovog podatka kada sledeći put budete išli u bioskop ili da provedete veče sa najzabavnijim prijateljima.

Dobro se naspavajte

Pravilan san Znate da vam je potrebno oko osam sati sna da biste se dobro osećali, ali bitno je da to bude kvalitetan san. Vaše telo prolazi kroz nekoliko REM faza tokom sna, ali imunitet se obnavlja u toku poslednje i najduže faze koja počinje posle sedam sati spavanja.

Uživajte u muzici

Rat virusima Ljubav prema muzici može da vam pomogne u borbi protiv virusa. Nedavno sprovedena istraživanja dokazala su da slušanje muzike utiče na povećanje antitela IgA - prirodnog borca protiv virusa, posebno u trenucima velikog stresa.
Eksperiment U jednom istraživanju naučnici su pola sata puštali džez novinarima koji su morali što pre da završe svoje tekstove. U toku tog vremena meren im je nivo IgA antitela - ustanovljeno je da se njihov broj povećao i da je nastavio da se povećava još pola sata nakon prekida muzike. Međutim, možete da slušate bilo koju vrstu muzike - dok god vam prija, godiće vašem zdravlju.

Uvek nađite vremena za prijatelje

Jači imunitet Možda mislite da kontakt sa velikim brojem prijatelja povećava i šanse da vas "zakači" neki virus - što više ljudi, veći broj bacila. Međutim, zdrav društveni život znači i zdraviji organizam. Nedavno sprovedena istraživanja pokazala su da su asocijalniji brucoši imali slabiji imunitet od onih koji imaju dosta prijatelja. Odnos sa prijateljima omogućuje nam da budemo srećniji i pozitivniji, što ujedno redukuje i pojavu hormona kao što je norepinefrin, koji loše utiče na imuno-sistem.

Vodite računa o ishrani

Budite pažljivi Ukoliko izbegavate voće ili svako veče jedete pečenu piletinu, postoje velike šanse da se razbolite preko zime. I najmanji nedostatak hranljivih materija može da izazove slabljenje imunološkog sistema.
Raznovrsna ishrana Konzumirajte raznovrsnu hranu, jedite integralni pirinač, nemasne proteine kojih ima u ribi i mahunarkama, a u svakodnevne obroke uvrstite i 5- 9 porcija voća i povrća. Obavezno jedite onoliko koliko vam telo "traži". Čak i dijete sa raznolikom hranom umeju da iscrpe organizam.

Pravilno perite ruke

Čuvajte se bakterija Ukoliko želite da "izbegnete" bakterije, potrebno je često da perete ruke. Ali, podjednako je važan i način na koji to činite. Pokvasite ruke i sapunajte ih oko 20 sekundi - ali ne pod mlazom vode. Upravo trenje dlanova i sapuna uništava bakterije.

Što češće vodite ljubav

Redovan seks U jednom istraživanju dokazano je da muškarci i žene koji vode ljubav jednom ili dva puta nedeljno imaju veći nivo IgA antitela od ljudi koji to rade ređe. Nemate partnera? Nema problema - i prijatna i opuštajuća masaža dovodi do stvaranja IgA antitela.

Koristite prirodne lekove

Zaštita od virusa Možda kod kuće već imate zalihe ehinacee (mešavine biljaka koje su odlične za imunitet). Međutim, preporučujemo vam i astragalus, biljku koja potiče iz Kine a odličan je način prevencije od bolesti. Astragalus možete naći u prodavnicama zdrave hrane i ona može da zaštiti vaš organizam od virusa i klica. Tokom zime bi trebalo, svakog dana, uzimati po dve tablete od 500 mg.




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
 Strana:  1  ..  4  5  6  7
Postavi novu temu Anketa:


Idi Na Vrh


Powered by XMB
Izradio Aventure Media &  XMB Grupa © 2002-2005

RTM Theme by  D. Lazarević