Radio Televizija Majdanpek - logo Radio Televizija Majdanpek - antene

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com
Poslednja aktivnost: Nikad
Nije prijavljen [Prijavi se ]
Idi Na Dno

Verzija za štampu | Prati ovu temu | Dodaj u omiljene   Postavi novu temu Anketa:
 Strana:  1  ..  3  4  5  6  7
Autor/ka: Naslov: Ostanite zdravi...
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 21-1-2007 u 00:09 Citiraj i odgovori


Šta činiti nakon previše jela i pića

Nakon bogatih prazničnih trpeza i preterivanja sa unosom raznih poslastica i masne hrane, treba znati kako očistiti organizam od otrova koji su se skupljali tokom proteklih dana. Prema savetima specijalista za ishranu, sada je potrebno biti umeren u svemu, izbegavati alkohol, između obroka jesti voće i što više vremena provoditi na svežem vazduhu u šetnji.
Za vreme prazničnih dana preterujemo u jelu i piću, a to ima i svoju cenu u pogoršanom zdravlju. Posledice toga najčešće se osećaju u probavnom sistemu. Prekomeran unos hrane, koji traje nekoliko dana, za rezultat ima neminovno slaganje suvišnih kalorija u obliku masnog tkiva, porast težine, porast masnoća i šećera u krvi. Zato, treba znati, da preobilni obroci dovode do nepotrebnog opterećenja želuca ali i čitavog organizma, a to je baš zadesilo većinu stanovnika Srbije u prazničnim danima.
Treba znati da obroci ne smeju da se preskaču i da je obavezno imati tri obroka dnevno. S druge strane, dugotrajno gladovanje vodi ka prejedanju za vreme jela. Zbog toga doručak nikako ne treba zanemariti. On treba da bude laganiji kao što je crni hleb i mlečni napici. Optimalan razmak između obroka je pet sati. Najbolji međuobroci jesu voće i povrće. Pokušajte da dnevno pojedete pola kilograma voća. Jabuka, pomorandža, grejp, kruška, kivi, samo su neki od mogućih predloga.
Treba izbegavati prekomeren unos alkoholnih pića, ali i visokokalorična, gazirana i zaslađena bezalkoholna pića. Jedna čaša takvog napitka sadrži od osamdeset do sto kalorija, a njih često nazivamo prazne kalorije, jer ne osiguravaju vredne esencijalne nutrijente, a sadrže veliku količinu energije.
Treba se kretati i biti fizički aktivni bar pola sata svakoga dana. Ako neko ne ide na posao, onda ove aktivnosti može i da produži. Važno je iskoristiti svaki lep sat i dan u šetnji, na vazduhu, umesto za prepunim stolom. A posle obroka mnogo je zdravije uputiti se u kratku šetnju nego zaspati na kauču.




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 2-2-2007 u 10:48 Citiraj i odgovori


Jedna nova studija pokazuje da prehladu uistinu može da izazove – kijavica

Lekari su smatrali da dobijanje prehlade nema veze sa virusom kijavice. Međutim, Ron Ekls i drugi istraživači iz Centra za prehlade Kardifskog univerziteta u Britaniji, ustanovili su da smrzavanje nema veze sa simptomima obične prehlade.

To je ustanovljeno na osnovu eksperimenata sa dve grupe studenata. Studenti iz jedne grupe su držali noge u ledenoj vodi.

«Ta grupa je imala 10 do 12 odsto više prehlada od kontrolne grupe», kaže doktor Ekls, dodajući da je mnogo ljudi blago inficirano virusom kijavice, ali da nemaju simptome. To se međutim menja kada im promrzne nos.

«Smrzavanje izaziva skupljanje krvnih sudova u nosu, što smanjuje otpornost na infekciju u nosu», kaže doktor Ekls.

Činjenica da ljudi češće oboljevaju od nazeba zimi nego leti, može da bude direktno povezana sa činjenicom da nam nos zimi promrzne i ne može da nas zaštiti kao što to čini usred leta.

Zato cuvajte svoje nosice od hladnoce ;)




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 13-2-2007 u 21:20 Citiraj i odgovori


Protiv depresije šibanje po stražnjici !!!

Šibanje po stražnjici uspješno tretira poremećaje od depresije do alkoholizma, tvrde ruski znanstvenici s Medicinskog instituta u Novosibirsku. Njihova iskustva pokazuju da je šibanje u borbi protiv depresije djelotvornije i od tjelovježbe. Zainteresiranim osobama ruski znanstvenici preporučuju 30 "terapija" po 60 udaraca. Pozitivan učinak šibanja znanstvenici objašnjavaju utjecajem pretrpljene boli na povišenje razine endorfina u mozgu, što za posljedicu ima pojavu osjećaja euforije. Povišenje razine ovih kemikalija pozitivno djeluje i na imunološki sustav, lučenje spolnih hormona te reduciranje apetita.

http://www.cosgan.de/images/midi/boese/e085.gif




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 28-2-2007 u 09:31 Citiraj i odgovori


Kako poboljsati cirkulaciju I

Tokom hladnog vremena, naročito ako je i vlažno, cirkulacija je otežana. Plus, uz veliki broj "sedećih poslova", cirkulacija postaje otežana bez obzira na vremenske prilike, pa nije loše znati kako da pomognete srcu i sistemu krvnih sudova i kako da ih održite funkcionalnim.

Jedna od veoma bitnih stvari jeste da odeću i obuću prilagođavate vremenskim uslovima. Na primer, ako je hladno, obucite se slojevito (vazduh između slojeva je dobar toplotni izolator). Odeća i obuća bi uvek trebalo da budu udobni i suvi. Od materijala su najbolji oni prirodni (vuna, pamuk, svila, leti može i lan), i ni obuća ni odeća ne bi trebalo da budu preuski.

Što se veša tiče, najbolje je da prianja uz telo i da bude od prirodnih materijala. Treba izbegavati sintetiku, kao i čarape sa streč efektom i visokim procentom elastina, pošto one dodatno stežu periferne krvne sudove. Jeste, lepo izgledaju, ali vam to neće pomoći kad vam krvni sudovi budu oštećeni (ispucali kapilari, recimo, ne izgledaju nimalo lepo). Izbegavajte i suviše visoke potpetice - idealne su one između dva i po i četiri i po centimetra.

Ako se nalazite napolju na niskoj temperaturi, potrudite se da ne stojite u mestu, čak ni dok čekate na autobus. Krećite se, cupkajte, pomerajte ekstremitete. Takođe, potrudite se da ne budete napolju predugo po veoma hladnom vremenu - povremeno uđite u zagrejane prostorije.

Pazite da vam nivo šećera, holesterola i triglicerida u krvi budu u okvirima normale, da ne bi došlo do oštećenja krvnih sudova. Isto važi i za krvni pritisak - koliko god je moguće, držite ga u okvirima normale.

Za održavanje cirkulacije izuzetno je korisno svakodnevno umereno vežbanje. Nešto od toga možete izvesti i na poslu, dok sedite, tako što ćete vežbati stopalima i pomerati nožne prste (zapravo, veliki broj ljudi to i nesvesno radi kad duže sedi - vrlo zdrav instinkt). Ako imate neprijatne grčeve u listovima nogu i u prstima, pomoći će vam tablete magnezijuma.




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 14-4-2007 u 13:43 Citiraj i odgovori


Svome stresu nikad ne veruj

Koliko ste podložni stresu zavisi od vaših stavova i uverenja. Ako imate neko od ovih uverenja mnogo ćete češće biti izloženi stresu u svakodnevnom životu čak i kada vam se dešavaju potpuno normalne stvari.

1. Svi me moraju voleti i odobravati sve što radim;
2. Ja moram biti kompetentan i odgovarajući u svemu;
3. Ako život ne ide onim pravcem kojim ja želim, to je katastrofa;
4. Moja sreća i raspoloženje zavise od drugih ili od sudbine, ja svakako nemam kontrolu nad tim;
5. Ja sam žrtva svoje prošlosti, svog detinjstva;
6. Moram da promenim druge ljude da bi moj život bio bolji;
7. Mene kontrolišu moja osećanja;
8. Moram da ispravljam tuđe greške;
9. Biti u pravu je najvažnije;
10. Uvek moram da se takmičim;
11. Za sve moram da se borim;
12. Moram se čuvati da me neko ne iskorišćava;
13. Ne smem da se osećam neugodno, niti teskobno;
14. Nikada ne smem da gubim vreme;

Prevazilaženjem ovih uverenja smanjićete rizik od stresa i unaprediti vaše zdravlje




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
 Strana:  1  ..  3  4  5  6  7
Postavi novu temu Anketa:


Idi Na Vrh


Powered by XMB
Izradio Aventure Media &  XMB Grupa © 2002-2005

RTM Theme by  D. Lazarević