Radio Televizija Majdanpek - logo Radio Televizija Majdanpek - antene

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com
Poslednja aktivnost: Nikad
Nije prijavljen [Prijavi se ]
Idi Na Dno

Verzija za štampu | Prati ovu temu | Dodaj u omiljene   Postavi novu temu Anketa:
 Strana:  1  2  3  4  ..  7
Autor/ka: Naslov: Ostanite zdravi...
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 5-5-2006 u 10:41 Citiraj i odgovori


Vocne salate - da deca radije jedu voce (a i neki odrasli)

Voće i povrće kao važan izvor vitamina i minerala je neophodno u ishrani. Ukoliko deca nerado jedu voće, ili vole samo jednu vrstu voća, izbor se može proširiti tako što se će se napraviti voćne salate u koje su dodate različite vrste voća. One se zatim mogu posuti kakaom, tako da na se na ovaj način pojede i voće koje nije baš omiljeno.

Slično je i sa povrćem. Kelj, spanać, kupus i karfiol su povrće koje pripremljeno na uobičajen način (kao varivo) deca često odbijaju da jedu. Zbog toga se i ono može pripremati na drugačiji način, u vidu pita, pirea ili musaka koje su mnogo ukusnije, a i mnogo privlačnijeg izgleda.

Za kelj pire potrebno je:

500g kelja, 200g krompira, 2 čena belog luka, 100g mleka od soje, 15 g ulja

Priprema: Kelj iseći na rezance i skuvati. Krompir iseći na kockice i skuvati. Kada je krompir kuvan, napraviti pire uz dodatak mleka i vode u kojoj se kuvao kelj. U pire dodati kelj i sve dobro izmešati. Na zagrejanom ulju propržiti beli luk i dodati pireu.

Jedite zelje i koprive dok ih jos ima.

Saveti protiv glavobolje

I kada vas glava malo zaboli ne možete da istrpite i popijete lek. To i nije baš zdravo, jer neki bolovi mogu da prođu i bez toga. Čak i kada osetite bol skoro svakog dana, bolje je držati se nekih pravila sa kojima ćete izbeći neprijatne glavobolje.

Kada sedite na krevetu ili fotelji glavu uvek oslonite na naslon, kako biste opustili vrat i sprečili bespotrebno istezanje. Kada nešto radite na kompjuteru stalno menjajte položaj glave.

Dok pišete ili čitate ne približavajte se previše papiru, uvek držite određeno rastojanje. Glavobolje najčešće nastaju kada je glava duže vreme pognuta. Krevet na kome spavate treba da bude malo tvrđi, a nije ni zdravo kada je jastuk debeo i ogroman.

U vožnji leđa uvek prilepite uz naslon sedišta, a vrat oslonite na jastuče za glavu.




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
Doktor
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 5094
Registrovan/a: 18-5-2006
Lokacija: Torino
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: Tako i tako

ISP: *.cust.tele2.it

[*] napisana 19-5-2006 u 00:35 Citiraj i odgovori


Svako jutro jedan "ACTIMEL" ,dobar je za dnevno varenje!!!



http://www.danasoft.com/sig/docsergio.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 18-9-2006 u 09:27 Citiraj i odgovori


Hrana i nesanica

Talijansko Društvo za medicinu sna je sastavilo popis hrane koja se preporučuje osobama koje pate od nesanice kao i one koju bi morale izbjegavati.

Osobe koje muči nesanica svakako bi morale izbjegavati čokoladu, kavu, grickalice, ljutu i slanu te konzerviranu hranu.

S druge strane, za lakši san preporučuju se tjestenina, riža, kruh, ječam, kuhana jaja, meso, riba, svježi sir i različito povrće.

Te vrste hrane sadrže amino kiseline koje potiču otpuštanje serotonina, neuroprijenosnika uključenog u proces spavanja i pamćenja.

Salata, češnjak, luk, cikorija, repa i kupus imaju smirujuća svojstva koja olakšavaju san.

Klasična čaša toploga mlijeka odlična je za ublažavanje nervoze i nesanice, a smanjuje i kiselinu u želucu.

Slatkiš prepun jednostavnih ugljikohidrata i čaj zaslađen medom opustit će mozak.

Procjenjuje se da samo u Italiji 12 milijuna ljudi pati od poremećaja spavanja.




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 4-10-2006 u 08:58 Citiraj i odgovori


Ribe iz konzerve štite od debljine

Ako su vaše omiljeno jelo sardele iz konzerve ili za veceru volite pojesti neku masniju ribu, samo nastavite sa takvim prehrambenim navikama jer ce vam one osigurati zdravlje i spreciti prekomerno debljanje. Zna se da masne kiseline iz ribe usporavaju proces starenja ljudskog mozga, ali je nova studija australskih naucnika otkrila da riba može pomoci i gojaznim osobama. Pokazalo se da mogu izgubiti znatan broj suvišnih kilograma ako svaki dan unose dozu omega-3 masnih kiselina te pritom umereno vežbaju. Dovoljna je cak i šetnja od 45 minuta. No uspešna je samo kombinacija ribe i vežbanja. Kod onih koji su jeli ribu, a nisu vežbali ili obrnuto, koji su vežbali bez konzumiranja ribe, nije bilo rezultata u mršavljenju.
Riblje ulje povecava elasticnost stenki krvnih žila te poboljšava protok krvi prema mišicima tokom vežbanja. U studiji je sudelovalo 68 odraslih osoba, koje su zbog gojaznosti bile pod povecanim rizikom od srcanih bolesti. Podeljeni su bili u grupe. Oni koji su uzimali riblje ulje i pritom vežbali, izgubili su najviše kilograma.




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
stela
Forum Eksterminator
******


Avatar


Poruke: 24272
Registrovan/a: 20-3-2006
Lokacija: Bec
Korisnik nije na vezi

Raspoloženje: ***

ISP: *.vie.surfer.at

[*] napisana 6-10-2006 u 09:05 Citiraj i odgovori


Muski, gledajte u grudi i ostanite zdravi...

Neverovatno i pomalo seksistički zvuči novo saznanje nemačkih naučnika: gledanje bujnih ženskih grudi može da bude lekovito za zdravlje muškaraca. Prema istraživanju tri bolnice u Frankfurtu, muškarci stariji od 40 godina mogu u priličnoj meri da izbegnu rizik od infarkta i moždanog udara ako svakodnevno gledaju velike ženske grudi. Doktori propisuju barem desetak minuta dnevno gledanja u grudi, što ima isti efekat kao i 30 minuta fizičkih vežbi. Svakodnevnim posmatranjem bujnih ženskih grudi muškarci mogu da produže život od dve do pet godina. Do ovih zanimljivih zaključaka naučnici su došli nakon posmatranja 200 muškaraca koji su imali zadatak da gledaju u slike bujnih poprsja neke njima privlačne ženske osobe. Rezultat istraživanja bio je iznenađujući - svim muškarcima se smanjio pritisak, poboljšao puls i znatno smanjio rizik od oboljenja arterija.

pa izvolite


http://img132.imageshack.us/img132/9651/imgphp5kagi9.jpg

pa onda na merenje pritiska...hahahaha




Zivot je kratak - uzmi batak
http://s1b.directupload.net/images/081026/9du5onf2.jpg
Pogledaj Korisnikov Profil Poseti Korisnikovu Web Stranicu Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku Ovaj korisnik ima MSN Messenger stela's Yahoo
 Strana:  1  2  3  4  ..  7
Postavi novu temu Anketa:


Idi Na Vrh


Powered by XMB
Izradio Aventure Media &  XMB Grupa © 2002-2005

RTM Theme by  D. Lazarević