Radio Televizija Majdanpek - logo Radio Televizija Majdanpek - antene

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com

Radio Televizija Majdanpek


  email: info@rtvmajdanpek.com
Poslednja aktivnost: Nikad
Nije prijavljen [Prijavi se ]
Idi Na Dno

Verzija za štampu | Prati ovu temu | Dodaj u omiljene   Postavi novu temu Anketa:
 Strana:  1  2
Autor/ka: Naslov: Negativna selekcija
nacional
Forum Manijak
*****


Avatar


Poruke: 635
Registrovan/a: 1-2-2008
Lokacija: Friško u Majdanpeku, California
Korisnik nije na vezi



IP: 77.46.210.*

[*] napisana 7-6-2008 u 21:53 Citiraj i odgovori


OLGA - STOJANOVIĆ - KULTURNA DERATIZACIJA


Klošarijada



Otvoreno pismo srpskom klošaru
U jeku raznih “slaninijada”, “jagodijada” i ostalih srpskih JADA, usuđujem se da pismo naslovim na nepoznatog adresanta, srpskog klošara, bez vlasništva stana, posedništva urednih papira i stalnih prihoda. Jer je protagonist, svaki deseti prolaznik ulicom, ukoliko mi se dozvoli pesnička sloboda u oblasti statistike.
Srpski klošar je veoma posebna kategorija u odnosu na pojam svetskog klošara, jer je srpska opšta klošarija još posebnija u odnosu na svetsku, nego što je srpski klošarski pojedinac osebujniji lik (i delo) od istog autora. Tako da je sprski klošar zapravo “brand” srpske nacionalne baštine i, shodno tome, morao bi biti “zaštićen” kao kajmak, pršuta, šljivovica, Novak Đoković, splav, Ceca, Šešelj, Dačić, Jasmina Puljo (živa!), Jovan Ćirilov, Ceca Bojković, iznova Olivera Katarina, iznova Vuk Drašković, isponova Olja Kovačević, oduvek i zauvek Olja Bećković, jednom i nikad na-više Mišković, po potrebi Božidar Đelić, izvan svake potrebe Radmila Hrustanović, ponekad Isidora Bjelica, može Verica Rakočević, (ne)sporno Marija Šerifović, a zatim pravi srpski brendovi nad brendovima: Aganlija i Kučuk Alija, Mula Jusuf, Fočić Mehmed-aga i Rasim Ljajić na plaži Sheveningena pod širokim suncobranom za četvoricu haških optuženika!
Za neupućene, pouzdano tvrdim da se srpska klošarska elita ovog leta preselila u Crnu Goru, u njenu RAZ-MUĐENU prijebalnu oblast, kako bi crnogorskoj klošarskoj gospoštini pokazala šta srpski klošar može da izdrži na plus trideset pet u hladu i plus dvadeset (evra) u malom džepu za dnevnu nadnicu! Razlika između rasnog srpskog klošara i crnogorskog iz najelitnijeg plemena, na primer KURČI, samo je u broju mobilnih telefona, jer srpski klošar poseduje jedan do dva (s jednog zove, a s drugog prima pozive), a crnogorski kolega, barem desetak, jer s devet zove, a s jednog prima poziv na odsluženje. Roka, koji i ne mora biti vojni.
Srpsko-crnogorska klošarijada, koja bi se nostalgično mogla nazvati i “MONTE-SERBO-NEGRO LJETNJIM IGRAMA”, prerasta već neku godinu, od otcepljenja monte-serbo, u tradiciju, u kojoj su veoma primetne serbo-migracije u monte-munte. Samo da ne bude još i mufte!

Pristojan srpski klošar, još ako je bio zatvorski “slobodnjak” više od pet preostalih godina robije te poseduje ličnu kartu i zdravstvenu knjižicu, overenu makar sedamdeset druge prošlog veka, uvek će u Crnoj Gori zaraditi barem za bazalni metabolizam i prirodnu alkoholnu dijalizu bez epikrize. Crnogorski klošar u Srbiji može da “zaradi” najpre pedagoške batine, četiri loze u dve ture različitih računopolagača i odličan odziv u jednoj kategoriji devojaka s pupkovima iz kojih je poispadalo drago kamenje, zbog trenja.
Tako da je migraciona klošarijada tokom leta unosnija u pravcu Gore, nego onim Gorim, u Srbiju među šljivama; zapravo, bolje je da Muhamed (ukoliko je Srbin) ide u smeru Brega, nego Veselin (ukoliko nije Albanac) u suprotnom!
No, pošto je heteroseksualnost još uvek za nijansu premoćnija na ovim prostorima od homoseksualnosti u “GEJ PORADI” - među nacionalnom klošarskom populacijom ravnopravno obitavaju i dame (srazmerno učešću žena u politici), te i one traže uhljeblje na imenovanom festivalu, u nameri da pošteno peru čaše, koje će kasnije izlomiti njihove muške kolege uz refren “ruke mi krvave”... Tada koleginice pokupe srču, pa su i njima ruke krvave, a prvima samo oči. Gazdi prokrvari novčanik od prejake transfuzije, a to i jeste cilj kloš-fenomena na svim prostorima profitera opšteg siromaštva, bez obzira na rasu, pol i veroispovest, ukoliko neko nije bogati ateist pa obraća samo pažnju na pol, po mogućstvu suprotan...

Srpski klošarski brend, ali i bend, završava pečalbarsku sezonu s početka mediteranske turističke, a tek se poneko od njih tajno infiltrira u crnu mrežu divljeg ugostiteljstva i tada samo učeni lingvisti sa odličnim poznavanjem dijalekata znaju ko ih je poslužio pićem. Zemljak, bezemljaš ili neko treći iz Crne Srbije ili Negro one, nekad iste zemlje.




Veverica je postavljena na točak koji se okreće, ali se ne okreće točak. okreće ga veverica. Kad bi veverica stala, točak bi se prestao okretati. Ali šta bi to donelo veverici? Ništa. Jedino bi joj oduzelo zabludu da trči.
Pogledaj Korisnikov Profil Pogledaj Sve Poruke Korisnika Pošalji U2U korisniku
 Strana:  1  2
Postavi novu temu Anketa:


Idi Na Vrh


Powered by XMB
Izradio Aventure Media &  XMB Grupa © 2002-2005

RTM Theme by  D. Lazarević